
Sales support medewerker E-bikes
Ben jij een administratieve topper die graag het verkoopproces soepel laat verlopen? Bij de lokale kracht zoeken we voor een toonaangevende e-bike retailer een gedreven Medewerker Sales Support. In deze functie ben je de onmisbare schakel tussen verkoop en klanttevredenheid, waarbij je prominente positie in de winkel hebt; bij de balie.
Je zorgt ervoor dat alle administratieve taken na een verkoop perfect worden afgehandeld, zodat de verkoopmedewerkers zich volledig kunnen richten op het adviseren van klanten.
Wat ga je doen?
- Orders administratief verwerken en opvolgen.
- Producten bestellen en voorraadbeheer bijhouden.
- E-mails en telefoongesprekken van klanten beantwoorden.
- Tickets en klantvragen verwerken in het systeem.
- Consumenten informeren en adviseren over verzekeringen en service.
- Ondersteuning bieden aan het verkoopteam met diverse administratieve taken.
Wat bieden we jou?
- Een afwisselende functie in een dynamische omgeving.
- Samenwerken met enthousiaste collega’s in een informeel team.
- Salaris tussen €2500 en €3300,- per maand, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
- Mogelijkheden om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.
Wie zoeken we?
- Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig.
- Je bent klantgericht en communicatief vaardig.
- Je hebt affiniteit met fietsen, e-bikes en/of techniek is een pré.
- Je bent beschikbaar voor 24 tot 40 uur per week, waarvan minimaal één dag in het weekend..
- Je bent woonachtig in de omgeving van Utrecht.
Over de opdrachtgever
Via de lokale kracht kom je terecht bij een van de grootste e-bike retailers van Nederland, met zowel fysieke winkels als een sterk online platform. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met ambitie en volop kansen.
In 3 stappen naar een nieuwe baan
Kennismaking
In de kennismaking spreken we jouw wensen en voorkeuren door. Wij stellen mogelijke vacatures en opdrachtgevers aan je voor, en samen bepalen we de vervolgacties.
Op gesprek bij de opdrachtgever
We plannen een gesprek bij een mogelijke nieuwe werkgever voor jou. Desgewenst sluiten we aan bij deze eerste kennismaking.
Contract tekenen en starten
Bij een succesvolle match zorgen we voor de juiste contracten, waardoor je snel kan beginnen. Gefeliciteerd!

Waarom solliciteren bij de lokale kracht?
Alles in huis om jouw nieuwe baan te vinden
Lokale Bedrijven
Wij zijn er voor lokale bedrijven en medewerkers. Zo ben jij lekker snel op je werk en houd je meer vrije tijd over.
Vast contactpersoon
Je hebt één vast contactpersoon die jou vanaf de eerste kennismaking tot het einde van het proces begeleidt.
Kantoor in Woerden
We hebben een kantoor in het centrum van Woerden, in het oude stadhuis aan de Westdam. Plan een afspraak en we spreken persoonlijk jouw wensen door. Liever telefonisch of digitaal? Geen probleem!
Focus op MKB
Wij werken enkel met MKB-bedrijven. Geen grote bedrijven waar je een nummer bent, maar bedrijven waar je elkaar kent.
Breed dienstenaanbod
We zijn een uitzendbureau, veel van onze banen hebben een vast aantal uren zijn voor langere tijd, waarbij een groot deel van de contracten wordt omgezet in een dienstverband bij de werkgever.
AI gedreven tools voor het vinden van opdrachtgevers
Door inzet slimme tools, werken we efficiënt en komen we in contact met opdrachtgevers die we nog niet kennen. Daardoor vergroten we de kansen op succes, en houden we meer tijd over voor jou.
Altijd in gesprek met opdrachtgevers
Wij zijn altijd in gesprek met opdrachtgevers uit de regio, en spreken ook werkgevers zonder dat er een concrete vacature is. Dat zorgt ervoor dat we snel kunnen schakelen.
Administratie goed geregeld
Wij werken met een backoffice dienstverlener die gespecialiseerd is in het maken van contracten en het uitbetalen van salarissen. Zo heb jij altijd een goed contract met het juiste salaris.